mandag den 27. december 2010

Confessions of a western Bombshell/ Jagten på hjertet efter Jul


Det er en måned siden jeg har blogget. Det var meningen at jeg ville have skrevet tiere- men tiden har været imod mig og jeg er hoppet fra den ene ekstremitet til den anden, både indeni og udenpå, og har på ingen måde haft tid til at reflektere over mine oplevelser den sidste måned. Jeg har bare oplevet. Sagt ja og amen.
Ladet oplevelserne suse igennem mig, fuldstændigt ufiltrerede og nu sidder jeg her i min lille lejlighed på Nørrebro, og prøver på at finde min puls. Forsøger at finde hoved og hale i hvad det er det har gjort ved mig. Hvor mit hjerte er. Jeg ved det stadig er på rette sted, men stedet er ikke det samme som det plejer. Tror jeg....

Der er i hvert fald noget der har ændret sig ... indeni mig.

Jeg vil ligge blogs ud fra Qatar og frem inden for den næste uge, jeg bliver nød til at få noget af det ud af systemet inden jeg sprænger i luften.

1000 julekanelkys og rigtig glædelig bagjul

xxxxxxxxxxx
/K

Danmark set fra oven. En lille bitte snefyldt plet i en stor stor verden.









Julenat. Midnatsgudstjeneste. Nightclubbing i den originale facon.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar