mandag den 26. juli 2010

Forg Et. Prøv lige at sige det højt 3 gange....

København, Nørrebro, Kold Sommernat. mellem søndag og mandag

Datenight med Mr. ProTools. Han forstår at holde mig vågen, den laban.
Arbejdstitel på nuværende nummer:
Forg et.

Det bliver ikke titlen på det færdige nummer da jeg jo skriver på dansk- Men!... hvis jeg nogensinde skal lave en engelsk plade, kommer der uden tvivl til at være et track der kommer til at hedde lige præcis det, på den.

Jeg har arbejdet med det her specifikke nummer i 3 dage, men har ikke fået teksten til hooket på plads endnu- og derfor har jeg kaldt det noget helt andet end det jeg sysler med,for ikke at hænge op på nogle enkelte ord eller titler, for så ikke at kunne slippe dem igen. Hmmmm...Lyder det mærkeligt? Det okay ;) Back to work.

Time to Forg et.




























Workstation. Mr.P-tools point of view.


Drøm smukt- jeg skal nok holde mig vågen mens du sover.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar